zaterdag 10 februari 2018

PASSIE VOOR WOLKEN

zomerwolken, IJssel, olieverf, klassiek geschilderd, galerie PaulaHondsmerkArt, clouds, oilpaint landscape,
Zomerwolken aan de IJssel
Sinds mijn laatste blog ben ik alleen maar gepassioneerd bezig geweest met het schilderen van luchten. Vooral de doorzichtigheid, bij invallende stralen van de zon, dat ongrijpbare licht dat soms ontstaat en even later weer verdwenen is, houdt me gefascineerd bezig.

Ook de richting waarheen de wolkenpartijen drijven en het in harmonie weergeven van deze luchten met het landschap is een kunst op zich.

Toch is het belangrijkste voor mij, om het gevoel, de sfeer en energie die ik in mijn kunstwerken stop, over te laten komen.

Terug naar de website

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.